Gott och blandat !

Mega uppdatering tycker jag att det behövs här, därför så tänker jag fortsätta med lite random inlägg då och då ;)
Lite Gott och blandade bilder kommer här från skolan och kreativa profilen! :D
Enjoy!

Elanor, Ida E-K, Emil, Elanor, Tove, Desirée W, m.fl.

Josefine & Rebecca T

Oliwer, Tove & Emil

Fröken Backman visar sina kunskaper i matematik. (Y)

I den här farten kommer vi aldrig fram till sommarlovet...
Men snabbt nog hamnar vi mitt bland massa nationella prov...

Manda, Desirée W, Rebecca H

Desirée, Ida E-k & Rebecca H

Kreativiteten flödar!

Jessica, Rebecca H & Elanor

Victoria

Jessica, Lovisa & Anneli

Rebecca H & Ida E-K

Förlåt om det är så att jag lagt upp bilder ni inte tycker om, det var inte min mening att göra er besvikna eller vad man ska säga.
Och förlåt för min dåliga humor.. xP

Tackar för mig för den här gången! Kommer mer bilder snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0