HERRE MIN SKAPARE!

9K nu får vi tammesatingen skärpa oss på bloggen här va! inget inlägg sen josse ställde upp med det. så jag tänkte börja blogga lite igen,så får ja lite koll på  vad vi håller på med.
som tillexempel har vi börjat med stolar på kreativa tiden. kan fixa lite bilder och lägga upp. och idag så hade vi orgenteringsdag. men inga bilder vad jag vet, blablabal..

har
egentligen ingen tid att hålla på med bloggen just nu, så jag kilar! men i morgon ska jag ta upp att vi måste börja blogga mera! :O :D PUSS!!



/ rebecca bästaste än bäst trolin


Kommentarer
Postat av: Ella

Det är bra Becca! Det tycker jag me, det är ju ta mig fasiken sista året tillsammans och det ska ju dokumenteras! eller hur? :D

2010-09-21 @ 17:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0