ojojjo!

ojojoj klassen! nu äre inte många som uppdaterar!
jag tänkte i alla fall skriva ett litet inlägg nu! :) Jag (trolin), josse, tove och larsson har ju varit på samma prao plats! och det har varit fantastiskt! att få torka snor,byta blöjor och trösta små barn! verkligen nått kul! jag och josse har varit riktigt nyttiga! :D typ ätit hur bra som helst! tiller som vill veta!
och jag kan göra vissa er lite ledsna med att vi åker inte till tyskland för än nästa onsdag! för att det gick inte denna.  dumma vulkan. jaja nu ska trolin sova!
en liten dålig video blogg från mig och josse. inspelad typ förra veckan :)
innan fredag

puss nu ska becca t sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0